katjacai.blogg.se

Följ mig och min hund Cairos resa från soffpotatisar till muskelknuttar.

Lets run!

Publicerad 2015-03-16 16:28:51 i Allmänt,

Bästa knepet för att få motivation till att springa måste ju vara musik!
Så sitter nu och proppar mobilen full med nya låtar. Uptempo eller baslåtar är nog det jag föredrar när jag springer, men det är ju också det som är på modet just nu så kan ju även vara därför jag gillar det, blir matad med det från radion dagligen.
 
I vilket fall så börjar mina låt ideér ta slut nu, så har ni nån låt som ni verkligen taggar till? skriv gärna en kommentar då, kanske vi kan göra en gemensam träningslista allihop!
 
En absolut favorit att springa till och tagga igång till.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2015-03-16 16:51:15

sv: jaa det är jätte enkelt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela