katjacai.blogg.se

Följ mig och min hund Cairos resa från soffpotatisar till muskelknuttar.

Sandra vem?

Publicerad 2015-02-27 18:36:37 i Allmänt,

Tjejen bakom skärmen, vem är hon?
 
Hon är Sandra, en 21 årig student/"hemmafru" som spenderar dagarna med att göra de mest normala saker så som att städa, baka, träna cairo, modella lite då och då (okej, det kanske inte hör till vardagslivet för alla) och titta på diverse typiska svensson serier, favoriten är Ullared.
 
MEN jag har rätt höga mål i mitt liv som jag drömmer om att nå, sen om jag gör det kan jag inte lova, det får jag och ni se. Bland annat så vill jag börja tävla inom någon hundsport med Cai. Jag har även en dröm om att en dag få starta ett eget företag inom hund och bak hellst, kanske öppna ett hundafé?
 
Just nu är målet att komma i form igen efter all julmat och födelsedagsfiranden
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela