katjacai.blogg.se

Följ mig och min hund Cairos resa från soffpotatisar till muskelknuttar.

Presentation

Publicerad 2015-02-27 14:36:20 i Allmänt,

Katjacai är namnet på min och Cairos blogg.
 
Cairo är min border collie, en härlig gossig boll på 4 år.
Han kom till oss från Irland för endast 1 månad sedan men har snabbt anpassat sig till Sverige och livet med
2 ungdomar i lägenhet.Målet med Cairo är dels, såklart, att han ska vara vår älskade nallebjörn, men även min träningskompis och kanske även tävlingskompis.
 
Än så länge jobbar jag mest med att få upp hans självförtroende, han är lite försiktig av sig i träningen och tar inte riktigt för sig utan gör endast det som han redan kan ordentligt. Han blir dock allt bättre och piggare.
 
Bloggen kommer främst handla om våran vardag. En vardag med träning, både med och utan hund, samt en del bakinspiration och modellande.
 
ENJOY
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela