katjacai.blogg.se

Följ mig och min hund Cairos resa från soffpotatisar till muskelknuttar.

Veckans schema

Publicerad 2015-03-16 12:51:49 i Allmänt,

 
Varje dag: Plugga, Träna med Cai!
 
Ja det är väl ungefär så min vecka kommer se ut. Jag klagar dock inte. På onsdag ska jag dock köra en fotosession och helgen kanske man hittar på något skoj.
 
Skulle behöva lämna in min dator någon dag med, den gick nämligen sönder i förra veckan.
 
Kanske ska sätta ett mål denna vecka att klara av en längre runda en den vanliga springrundan vi tar?
Cai har börjat få lite mer muskler och energi så det är bara min kondition som sätter stop där, men nu när vi har så härligt väder på eftermiddagen, varken för kallt eller för varmt, så kanske det kan vara värt ett försök.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2015-03-16 13:49:12

Hur gammal är Cai? :)
Han är jättesöt!

Svar: Tack :D.Han är 4-5 år, han kommer från Irland så är svårt att veta en exakt ålder :).
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela